2011年10月10日 星期一

樂 — 偷心賊

enjoy同狗狗相處的人先會明白狗仔係好叻搶奪人心的動物。

12天東歐旅行如期出發。結果, 起行前幾天放低肥b响家姐屋企已掛住肥b. 臨行前放低尚有輕微皮膚病的多士响從未養過狗狗的哥哥家,實在有點擔心 — 擔心多士的水炮同實彈攻勢,玩謝非常注重家居清潔的一門三傑之家。

由飛機起飛我已好掛住呢班狗仔仔喇。去到任何景點同酒店都第一時間睇下家姐阿哥的"飛卜"(老豆阿媽教我的 — facebook呀!),睇下愛子的生活照。

依家時間係清晨5點, 又係我上網搵仔的時間喇!

嘩!原來, 我地去旅行,佢地都去左本地豪華團。肥b有愛心飯盒又新衫,周本末仲有bonus day tour! 多士亦有新衫玩具!Mr.Tai 話:"嘩!今次發達喇! 又新衫又玩具,簡直滿載而歸 — 我地!"
Published with Blogger-droid v1.6.5

沒有留言:

張貼留言