2011年5月18日 星期三

玩 — 會是我嗎?

嘩嘩嘩! 繼撳錢之後,全城facebook status都講緊一億六合彩。

剛剛聽完my little airport的“邊一個發明了返工”,那邊箱又有朋友計劃全職湊仔,隔離台又有人心灰劈炮,誰不會為了一個唔使愁生活的夢想而下注呢?

Mr.Tai已落實加入朋友圍威喂大茶飯陣營。我則在視察新居工程前在對正馬會投注站的大家樂食早餐,打算順道下注。

馬會未開門,10點幾,你睇!成班女人在門外守候!我和Mr.Tai在暗笑爛賭的真多。一開門,女人堆魚貫入場。十分鐘後,更爆笑是,這班女土應該是投注站員工!cheap的是我們!更naive的是,我們吃飽早餐,才看到投注站開放時間是11點之後。

唉!未出兵先輸陣。想起天水圍銀座投注站樓上正正是圖書館,都係改期今天下注。

我打算豪佢500。後來mr.tai提醒我:"記得買600元才對數,因為我給了你100元下注"。講錢,真係失感情。
Published with Blogger-droid v1.6.5

沒有留言:

張貼留言