2011年11月10日 星期四

樂 - 膠水狗

我家有兩頭'膠水狗', 貼身程度勁過AA膠水!
晚上多士沖涼. 因牠的皮膚病未清, 要用Malaseb醃身.
我亦趁此空檔拖地.

最怕獨處的牠, 哀鳴了一陣, 今天剛剛滿六個月的牠, 彈跳力足以讓牠跳出浴缸.
因此今次我作出新嘗試, 把浴簾拉上.

到我拖好地, 打開浴室門.多士果然沒有跳出來.
到我打開浴簾, 哈哈! 多士也送大禮回應我的新招. 是的, 浴缸多了幾舊狗屎. HAHAHAHA!
 (幸好我大佬是專業清潔公司老闆, 我家有最專業消毒用品, 所以並不覺得嘔心)

多士重遇主人, 當然詐嬌!
沖完涼, 又梗係吹毛啦!
多士身型小巧, 想抱起牠吹吹牠的肚波. 怎料, 一如當年的BB小肥B, 多士竟然趁機爬上我身, 還緊抓住我不放. 唯有由牠掛在身上, 風繼續吹!

貴婦冧主人真的計仔多多!


沒有留言:

張貼留言