2011年12月5日 星期一

玩 - 聖鬥士星矢戰記


眼見Mr.Tai把朋友Facebook分享的聖鬥士星矢短片翻睇又翻睇, 於是四出搜尋一下"聖鬥士星矢戰記"PS3遊戲光碟.

BANDAI的市場策略厲害, 在當年90年代迷過聖鬥士星矢的年輕人, 今天已是更有消費力的一群, 所以..... 這個兒時回憶一輪迴再生成PS3遊戲, 跑過幾間的遊戲店都斷貨!

有家遊戲店更索性把特典版內的遊戲碟拆出, 以應付顧客需求!

有考慮過買特典版, 但手工不見得很精美. 卻要多付700多元. (如果單買FIGURE, 要900多元!). 既然, 這份對聖鬥士星矢的熱愛曾經斷片, 相信單單遊戲碟已夠支持懷緬過去的功能了.

終於找到一家店有貨, 我在下注前做了一件多餘的事 - 我問老闆這遊戲碟好玩嗎? 老闆說:"梗係好玩啦!大把FANS, 兒時回憶喎, 好多人買呀!"

網上看到評語很一般.

或許網上專業打手太多, 又或者我對打機要求太低(其實我是觀眾!), 我覺得畫面好靚. 而且, 過關不是想象中的容易, 幾百塊錢, 預計得到幾十個小時的娛樂, 說得上幾化算了.

剛寫完上段, 發現Mr.Tai帶著星矢的面具闖過了'金牛宮'的一關,  現在變成阿瞬攻打雙子宮, 但我看到'大佬'所在的宮殿在不遠的距離...... 下, 很大機會, 要打爆機不需很久的時間......... 

希望前面的關會有更高的難度, 否則, 故事模式很快便KO, 咁....咪好唔抵!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言