2012年1月8日 星期日

樂 - 多謝TVB

看完勁歌金曲頒獎典禮,我都想多謝TVB! 實在太有娛樂性喇!

睇左兩part, 電視機前面的人產生相同疑問 - 到底呢個係向上一代歌星致敬節目定頒獎典禮呢?

TVB的節目我甚少有耐力看畢全個節目。但今晚不同, 因為有幾位歌手,起碼有王菀之同陳偉霆不約而同對自己得獎感到好surprise!

林峯攞完亞太區男歌手再憑"Chok"攞金曲金獎,仲話金曲金獎係屬於所有香港人,嘩!咁咪即係我都得獎?開心到我幾乎流眼淚!(最衰蘋果日報收錯風話C All Star攞金曲金獎啦,搞到我唔記得寫定紙仔同林峯同步講得獎感受!)

Chok王再演繹得獎歌曲時,王祖藍Chok得太出色了!福祿壽 x 勁歌crossover, 夠爆啦!

我還要多謝TVB介紹某些幕後音樂人獎項得主給我認識,因為除左TVB, 我諗當今媒體,無乜邊幾個會頒獎俾佢地。

睇今日的蘋果日報評十大中文金曲無驚喜, 那麼......TVB贏晒啦!



沒有留言:

張貼留言